Thursday, December 24, 2009

penat n malas....

salam....

pergh...dah lama x update blog.....wedding kakakku n jgak exam mmg mnyebokkan aku.....dtambah2 plak report n laptop yg mnuntut aku mninggalkan blog.....tp akhirnya krajinan utk mnulis blog tlah kembali....hahahah....

hmmmm....diriku smakin malas....badan tidak mahu bgerak.....otak smakin sonyon.....alahai....apa nk jd dgn diri.....

mid sem breake.....dtempoh dgan byk dugaan.....first2 skali nk gtaw.....notes bio3,report bio lab n jgak tutorial bio yg dbawak balik,mmg x dsentuh lgsg......seb bek hanya kertas ja.....kalu buku campbell tuh,pnat ja wak balik....sumanya gara2 dtugaskan mnjadi pc wedding kakak aku.....tatkala diri smpai ke rumah,sdah tido atas lantai.....perit mmg perit.....n bmula la hari2 yg mmg mletihkan.....

dsebabkan aku ja diantara adik bradik aku yg balik awai.....suma kerja bgantong pada diriku.....daripada psiapan wedding,naik khemah sehinggalah psiapan plamin aku yg jd pic.....pergh pnat2.....stiap hari waktu tdoq pkoi 3 pagi n perlu bgn pkoi 8.....kalu lajak alamat x siap la kerja2 umah aku.....seb baik ada cousin2 yg sggp mnolong mngangkt barang2 yg berat,,,,kalu x,lg keding la aku....hahhh....

ttp segala pnat lelah aku bbaloi....mlihat kpuasan tpancar di wajah stiap ahli kluarga trutama kakak aku n makcik aku(mak idad) yg mnjadi pm.....pergh...puas rasanya diri neh.....mudah2 mdahan along tlah mndapat majlis pkahwinan yg diimpikan....

hmmm...about my abg ipar......abg shah......mmg sempoi....kool,slumber n x kekok dgn kami adik bradik.....n paling penting ROMANTIK......hahahha....n aku pcaya,abg shah mmpu mmbahagiakan along sbgaimana along mmbahagiakan kami adik bradik n mnjadi kkuatan kami time kami susah......role model kami adalah along.....n paling penting, man nak anak sdara cpat2.....hahahah.....kalu laki,leh buli....kalu pompuan leh mngusik....hahahahha......

knuri kakak aku kali neh,bjaya mgumpulkan kami satu family yg bsaq.....bleh dkatakan 98% adik bradik aku yg mai......time neh la nk knai adik bradik yg x prnh jmpa.....smpai aku pown pning yg mana satu member2 mak aku n yg mana satu sedara2 aku....hahahah....tp xpa...yg pntg nnti kot2 jmpa tepi jalan x la wat tak taw ja....

lastly,nk ucap thanks kt suma cousin2 aku n jgak pakcik n makcik aku trutama mak idad,papa,pak kocik n mak kocik,mak lang n paklang,mak wa n pakwa,makcik faridah n pak husin,pak main n makcik zaini,abg un,mat isyad,nabil,fitri,nadia,mimi,tok cik leha,tok nana(mak andam...hahahah...),family besar makwa n makcik faridah,family blah abah, my sibling(ngah,im),abg iparku(abg shah) n sesapa jgak la yg byk membantu family Fauziah Bt Mahmud dalam mnjayakn wedding neh.....trimas byk2.....Allah saja yg dapat mmbalas jasa anda......n thanks jgak kpd sesiapa yg hadir mmriahkan majlis yg pnoh bmakna neh......

lastly nk ucap tahniah kt dua adik angkt ku yg bjaya score straight A's dlm pmr.....Faris(9A) n shira(8A)....really proud with both of u especially faris......n thanks jgak coz mai knuri walaupown dr parit buntaq to aloq staq jauh gla....thanks sgt2.....really appreciate that.....abg really2 care n syg korunk....x dlpa jgak congrats to my anak buah....julia.....yg turut score straight A's(8A) in pmr....keep it up girl.....

akhir kalam......kerja makin byk.....psembahan makin blambak.....exam tgh djalankan....tp aku smakin malas....adakah aku mampu mnjalani khidupan pd hari2 mndatang????Ya Allah....bantulah aku.....

No comments:

Post a Comment