Thursday, December 10, 2009

mid sem break kembali......

fuuuhhh...lega rasanya apabila exam physick 2 tlah pown dtempuhi....2 jam yg dlalui bagaikn cepat blalu.....hm....analisis mngenai soalan td.....moderate....ada yg susah n ada yg snang.....agak tkejut jgak apabila kuar dr AX201....ramai yg mnunjukkan reaksi tkejut......agak cuak jgak aku.....ttp pngalaman mngajarku byk menda.....mngambil phy2 sbyk dua kali mmg ada hikmahnya.....ia mmbuatku tenang mnjawab soalan2......mgkn kali neh tidak sperti dulu....blurr apabila mlihat soalan.....tp kali neh,ada jgak bkalan yg dbawa.....

agak cuak jgak apabila kuar ja dr jwb exam,ramai yg kata soalan agak susah.....ada yg kata blurr tgk soklan....ada yg kata,dia mmbuat silap.....n ada yg kata,kta prnh blajaq ka.....tp bdasarkn pngalaman....aku dlu lg blurrr...siap tggai byk soklan g....tp alhamdulillah,x dak sorang pown aku dgaq dia kata "aku fail dah".....hmmm,so mnujukkan suma kawan2ku mmg hebat.....

balik ja dr jawab exam....tros balik blik.....smpai ja blik,aku paan n sher bncg2 sket sal soalan smbil2 farisham mngemas beg ntok balik....(porap balik ptg td)....apa yg aku perhatikan,keadaan depa mmg cam aku dlu....byk jwpn yg x sure....tp tgk la time result nnti....msti suma gempak2.....hny doa yg aku mmpu ucapkn.....

then,farisahm balik....aku ngan paan apa lg....mcD rrr...hahaha....lapaq2......mmg order kaw2.....helmi pown join....smbil layan series supernatural.....la aku dh ktagih tgk supernatural plak dah.....habih la cuti nnti....x kuaq umah la..haahahah...

hmm..tup2....dh sparuh sem dh blalu....apa yg aku dpt ucapkn ttg sparuh sem neh.... INTERESTING.....byk menda yg blaku dlm masa yg singkt....n byk menda jgak aku blajaq dalam sparuh sem neh...apa yg aku harapkan,masa2 yg akn datang dpt mmberi aku pngalaman yg bguna ntok diri neh.....bla dfikir2kn....not bad jgak la diri neh....hahah...

sbnaqnya,kalu nk ikotkan,aku mmg nk dok sini dlu....nk study....brikutan kalu aku balik,mmg akan sebok ngan hal pkahwinan along....tp dsebabkn byk masalah yg blaku....ia mnuntut aku balik kdah awai.....sbenaqnya....aku dh lama btahan....kalu ikotkan,exam fizik pown malaih nk wat.....tp dh sgala2 dh dtentukan.....hanya mampu setelkan smua2 menda neh after diz....tp syukur,sgala masalah kt cfs neh dh byk dsetelkn.....maybe slebihnya aku an setelkn slps balik sini kowt...cukup smpai sini saja maslaah kt sini.....ada byk lg kt kdah.....mdah2an aku tnang mghadapi smua....

hmmm....cti midbreak dh bmula.....suma member dh ada plan....ada yg nk dok uia sbb nk study...ada yg balik...n ada yg dok p mlewaq.....apa2 pown,plan la cuti anda dgan sbaiknya.....moga2 ia mmberi manfaat......igt exam yg akan dhadapi lpas cuti....pjuangan masih blom brakhir.....mdah2an kta smua akn peroleh kjayaan....

akhir kalam......nk ucapkn thanks bbyk kt kawan2 yg slama dr aku masok cfs smpai la midbreak sem neh sbb byk jaga,bimbing n nasehat aku.....thanks jgak to member2 especially sher yg byk tolong aku n ajaq aku dlm persediaan mghadapi exam phy td.....thanks to all.....

n aku jgak nk mnyusun spuloh jari mmohon maaf andai slama ampa knai aku,aku byk mgguris,toreh n jgak mlukakn ati korang dgn sgala pcakapan,tindak tanduk,n sbgainya yg buat korang kurang snang ngan aku....aku taw aku neh mulut byk.....especially to sapa2 yg trasa.....sorry sgt2.....sorry kacaw ampa smua slama neh......

skian saja post kali neh....SLAMAT BCUTI SMUA.....N JEMPUT MAI KNURI KAKAK AKU PADA 19/12 KT UMAH AKU.....NK MAI GTAW.....K.....SALAM....

2 comments:

  1. huhuhuhuh...duk uia pun bukan study..tp byk yg aku mira n rumet aku dpt time cuti ni..x busan...tp ada pengalaman yg kami timba...alhamdulillah..pengalaman bukan akademik tuh pun penting..uhuhuhuh...tahniah dpt abg baru..^_^...maafd kalo aku pun pernah mengguriskan hati jejaka bernama ahmad nu'man...

    ReplyDelete
  2. sjak bila plak yg toreh ati aku,....x dak pa2 pown....hahaha...

    ReplyDelete