Tuesday, March 2, 2010

ape nk buat ek.....

alhamdulillah...stelah btapa di umah bapak aku slama 3 ari....so balik ke aloq staq.....pergh...gumbira rasanya berada di ibu negeri tempat tumpah darah aku....macam2 kt kpala otak....suma nk buat....hehehehe.....

khamis mlm jumaat aku balik...smpai2...kfc dulu...lapaq teramat....pas makan tdo....boringnya idop aku mlm tuh.....

jmaat.....aku bgn agak lewat...11.00(bg ex-room8 msti kata DAH BIASA...hehehe)....aku bjumpa dgn adik angkt aku kt rfc......lama x sembang.....padan mka dak tuh,kna basuh n cramah ngan aku slama sejam....hahaa....sapa suruh nakai.....then balik n siap2 p smayang.....ati mmg rindu nk mayang jmaat kt msjid kt skolah...apa lagi....siap2 n tros speed ke masjid ghufran......igt nk jumpa adik2 maahad...tp tlupa plak depa balik cuti maulidur rasul.....pas smayang....makan2 kt medan.....aktiviti neh mmg ada dlm TO DO LIST aku sblm aku balik....tjumpa seorang sahabat lama....sembang smpai hampir asaq....pastuh p skolah....bjumpa ngan geng2 junior dok br tunggu result spm.....ptg tuh enjoy main bowling kt sentosa......best.....sblh malamnya aku ke insaniah tgk konsert....best wooo....

sabtu....pergi ke program MIM(mai imarah masjid) kt msjid sultanah.....dgn tujuan nk tgk ptandingan nasyid....yg pasti....aku tidak mnyukai style2 skolah mnengah neh.....Tahniah to SKOLAH SULTANAH BAHIYYAH sbb dpt johan....to SYMPHONY....CBA LAGI NOH.....byk perlu improve...JGN DOK BAJET KATA AMPA TUH STAR....ALBUM BKN PNGUKUR.....stlh slesai....apa lagi....BOWLING.....kali neh prestasi aku smakin mningkat....3 game...pergh....sempoi...haaha.....

ahad....sblh pagi dok umah...mlm p tgk konsert abg muadz kt insaniah...mmg best...abg hafiz algebra pown mai...masyuk...tleka sketika dgn psembahan...cma x ska pentomen.....i like d point....tp mleret2 n boring coz ckp byk dr action...dh mcm cramah dh aku tgk....tp xpa....gud effort n tahniah to INSANIAH....

isnin...p skolah pd ptg hari...jmpa adik angkt....x sgka dah tinggi bdak tuh....tp satu ja x brubah....prangai....adoyai...apa nk jd....

slasa(yakni arineh post ini dtulis)...p skolah jgak coz aku pbaik moto kt kdai dpan skolah.....tup2...rm100 mlayang.....duit2.....smbil2 tunggu moto,ngajaq dak2 HARMONIOUS.....aduh,....azab2....x brubah lgsg sjak aku tggai dpa 2 blan yg lpas....aduh///apa nk jadi.....

so far....neh la aktiviti aku......mostly my TO DO LIST dh smua buat kcuali pkena ice blended kt restoran mama n bjumpa husaini yg bengong.....

SO APA NK BUAT PASNEH.....BORINGGGGG>....heheheh...

No comments:

Post a Comment