Wednesday, February 3, 2010

family day.....final exam....

wah....dh hmpir dua tahun aku kt cfs neh.....x trasa.....mcm2 knangan pahit dan manis drasa....hmmm..tutorial...quiz....klas....mmg masyuk...
ogethr
btw....family yg tlah blalu....pergh....best....smpai aku kne2 sunburn....hahahaha....len kali aku kne pakai sunblock...abis sakit2 mka....best....
btw...thanks to suma komitee2 trutama first year....u guys did a good job....biase2 la kalu kne buli...haaha.....btw...thank to kim n azri yg byk cover me up....byk keje korang buatkn...aku sket2 je....rasenye family day kali neh x tensen pown....best....bbaloi kne sunburn n pedih mka....hehehe....btw...to all my frenz...fren forever k.....

hmm...abis family day....exam pown da nk start...x prepare ape g...n tarikh subject masing2 pown x tahu exam ble....btw...mcm biasa....i'll put n plan things together....just wanna say sorry to frenz n lecturer if diri ini ada wat salah or menda yg mnyakitkn ati...x kira to sesapa....im just a human....ada perasaan...ttp syaitan kdg2 cba n mgkn bjaya mghasut diri ini...hanya pohon maaf mmpu dminta....

last thing....watever yg blaku kt cfs neh....ia adalah asam garam khidupan...biasa lah...kadang2 kta eppy n kadang bbalah....maybe e2 adalah ujian....kita hanya manusia...dia yg mngetahui sgala2nya....

to all my frenz.....gud luck in exam....may allah be with us...kpd yg aku ada tguris ati dan prasaan...sorry sgt2....k....eppy holiday to all....

No comments:

Post a Comment